Aki házasodni készül, megannyi helyszínt végigjár, mire megleli álmai netovábbját, mely minden szempontból felülmúlja a várakozásokat. Akad azonban egy, mely tökéletesen megfelel olyan exkluzív rendezvényekre, mint egy esküvő, vagy egy üzleti összejövetel! Ez pedig nem más, mint a New York Kávéház!
Legyen szó akár magánjellegű, akár üzleti rendezvényről, az egész eseményt meghatározza az, hogy hol tartják. A tökéletes rendezvényhelyszín megtalálása nem egyszerű, különösen akkor, ha elegáns eseményről van szó, hiszen a különleges környezetben tartott rendezvények eleganciája már az érkezéskor elvarázsolja a kedves meghívottakat. Emellett az exkluzív rendezvényhelyszín nem csupán egy szép terem gondosan megválogatott dekorációval és jólöltözött pincérekkel, ugyanis az épület elhelyezkedése, a belső terek kialakítása és díszítése, valamint a helyszín hangulata alapvető.
Az évszázados múlttal rendelkező, patinás New York Palota kivételesen elegáns megjelenése, történelmi hangulata a legtökéletesebb helyszínné varázsolja az exkluzív rendezvényeknek is helyet biztosító épületet. Itt találhatóak a hotel termei, melyek egyértelműen kifogástalan helyszínt és környezetet teremtenek a rendezvények és konferenciák szervezéséhez.
Akár kisebb, akár nagyobb eseményről van szó, jól felszerelt, exkluzív megjelenésű termeink között biztosan mindenki megtalálja a legcsodásabb helyszínt rendezvényéhez. Nagyobb létszámú eseményekre – mint amilyen egy autóbemutató lehet – is alkalmas Róma-termünkben magas szintű technikai felszereltséget, illetve akár koktélpartira is használható függőfolyosót is rendelkezésükre bocsátunk a kedves vendégeknek.
Kisebb rendezvényekhez ugyanakkor a páratlanul mesés belsőépítészeti megoldásokkal rendelkező Velence és Prága termeinket ajánljuk; ha viszont exkluzív konferenciákról beszélünk, akkor az előtérrel rendelkező, gyönyörű faborítású Vivaldi termet javasoljuk. A hotel lobby egyedülállóan előkelő, akár 300 fős események megtartására is alkalmas rendezvényhelyszín.